Wachttijd

Actuele wachttijd

De actuele wachttijd bedraagt momenteel (7 october 2021) helaas, meer dan 3 maanden. Ik heb al nieuwe cliënten ingepland voor de herfst.  Momenteel heb ik een totaal cliënten-stop.

 

Beperkingen bepaalde zorgverzekeraars

Per zorgverzekeraar werk ik met een jaarbudget. Als dat budget verbruikt is, neem ik voor de rest van het jaar geen cliënten meer aan voor de betreffende zorgverzekeraar.

Ik heb contracten met bijna alle zorgverzekeraars voor specialistisch behandelingen maar enkele niet voor korter durende basis behandelingen. Zie deze pagina voor details

 

Wachttijdbemiddeling

Indien de wachttijd te lang voor u is:

  • U kunt mij altijd per email over vragen contactueren - Stuur echter nooit vertrouwelijke informatie per email
  • Uw zorgverzekeraar kan misschien helpen met bemiddelen. Sommige hebben de mogelijkheid om ehealth programmas te volgen. Maak maar contact met uw zorgverkeraar.

 

Intake

Zie verder de pagina Vergoeding voor wat u mee moet nemen bij uw intake-gesprek.